Deze cookies zijn essentieel om onze website en de functies ervan te gebruiken, zoals inloggen of artikelen in een winkelwagentje onthouden.
Deze cookies stellen de website in staat om keuzes die u hebt gemaakt te onthouden, zoals welke taal u verkiest, in welke regio u zich bevindt of dat u gebruik wilt maken van onze chatservice. Sommige van deze cookies kunnen uw ip-adres delen met derden voor functionele doeleinden.
Deze cookies verzamelen informatie over hoe u onze website gebruikt. Deze informatie zal niet worden gebruikt om u te identificeren. Het is geaggregeerd en geanonimiseerd. Hun doel is om onze website te verbeteren. Ze kunnen cookies bevatten van analyseservices van derden.
Deze cookies volgen uw online activiteiten om adverteerders te helpen relevantere advertenties te leveren of om te beperken hoe vaak u een advertentie ziet. Deze cookies kunnen informatie delen met andere organisaties of adverteerders.
Wij doen ons best om klachten te voorkomen maar mocht u toch een klacht hebben, of het nu gaat over een product of onze dienstverlening, dan zullen we u zo snel en zo goed mogelijk trachten te helpen.
Neem bij klachten direct telefonisch contact met onze klantenservice op.
Het telefoonnummer : 020 - 760 8330
Of u kunt ons ook een e-mail sturen met uw klacht:
klantenservice@lensdeal.eu
Indien beschikbaar altijd een ordernummer, factuurnummer of klantnummer vermelden of deze gegevens bij de hand houden als u belt.
Wij beloven u binnen 2 werkdagen inhoudelijk te antwoorden!
Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u altijd terecht bij de geschillencommissie:
Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).
of via de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht)