Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Wij doen ons best om klachten te voorkomen maar mocht u toch een klacht hebben, of het nu gaat over een product of onze dienstverlening, dan zullen we u zo snel en zo goed mogelijk trachten te helpen.

Neem bij klachten direct telefonisch contact met onze klantenservice op.

Het telefoonnummer : 020 - 760 8330

Of u kunt ons ook een e-mail sturen met uw klacht:

klantenservice@lensdeal.eu

Indien beschikbaar altijd een ordernummer, factuurnummer of klantnummer vermelden of deze gegevens bij de hand houden als u belt.

Wij beloven u binnen 2 werkdagen inhoudelijk te antwoorden!

Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u altijd terecht bij de geschillencommissie:

Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

of via de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht)